Brev:
Hvornår de må de forskellige madvarer
16. maj 2011
Alder:
4 mdr.
Hvornår de må de forskellige madvarer
Hej Helen.
Min søn er 4 mdr og vi er begyndt på lidt risgrød og lidt frugtmos og det går fint.
Men mit spørgsmål er, hvornår de må få hvad?!. Her tænker jeg på brød, rugbrød, pasta, ris m.m. og i hvilken alder giver man flere og flere ske måltider.?
Altså hvornår begynder jeg at give grød til aften også? og hvornår 3, 4 ovs måltider?
Hvor længe skal jeg blive ved med at suplere med mælk efter?
er det ikke ved 6 mdr at de begynder at få grovere mos?
Hvornår begynder man at give dem noget i hånden, altså frugt stykker, agurk, gulerod m.m.
Det blev desværre lige til en masse spørgsmål. Håber du kan finde hoved og hale i hvad jeg mener.
Jeg har desværre ingen sundhedsplejersker jeg kan spørge, da jeg bor i udlandet.
Med venlig hilsen
Camilla